بزرگترین اشتباهات در طلاق

بزرگترین اشتباهات در طلاق

طلاق می تواند یک فرآیند پیچیده و طاقت فرسا باشد.از آنجایی که اکثر مردم معمولاً برای اولین بار است که آن را تجربه می کنند، ممکن است گیج کننده باشد و شما نمی دانید چگونه از اشتباهات در طلاق جلوگیری کنید.دکتر هادی افشانی -بهترین وکیل خانواده در قم- به ما در این وبلاگ می‌پیوندد تا چند مورد از اشتباهات رایج در طلاق را آشکار کند تا بتوانید از آنها اجتناب کنید.

ازدواج مجدد قبل از اینکه مسائل حل شود

هیچ چیزی بدتر از این نیست که به وکیل طلاق گفته شود،موکل شما قبل از صدور حکم طلاق، تاریخ عروسی را رزرو کرده است!باید بدانید که روابط جدید می تواند روند طلاق را پیچیده کند.در کشور ما قوانینی برای ازدواج دوم وجود دارد که این قوانین برای زن و مرد متفاوت است و قبل از ازدواج مجدد باید همه این موارد در نظر گرفته شود.

همه چیز را به وکیل خود نگفتن!

اگر کل ماجرای ازدواج خود را به وکیل طلاق خود نگویید، حتی تاریک ترین اسرار، او این موضوع را از وکیل مخالف متوجه خواهد شد.چرا اعتبار خود را نزد او از دست می دهید؟

اشتباهات طلاق

بحث با بچه ها در مورد طلاق یا شریک سابق خود

در حالی که ممکن است رابطه شما به پایان رسیده باشد، هر دوی شما، والدین فرزندان باقی خواهید ماند.کودکان بلوغ عاطفی برای مقابله با این مشکلات پیچیده بزرگسالان را ندارند و نباید مجبور باشند.هر یک از والدین فکر می کند، مهم است که فرزندان «حقیقت» را در مورد دیگری بدانند.این می تواند عمیقاً آسیب زا باشد و حتی ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد.بچه ها باید بدانند، برای آنها مشکلی نیست که با هر دو والدین خود رابطه داشته باشند.

دریافت مشاوره حقوقی در مورد جدایی خود از خانواده یا دوستان

در حالی که دوستان و خانواده شما نیت خوبی دارند و ممکن است خودشان طلاق گرفته و در این مورد تجربه داشته باشند، آنها با شریک سابق شما زندگی نکرده اند و نمی دانند دقیقا چه کاری بهتر است.افرادی که از شما مراقبت می کنند در کنار شما هستند و باید در کنار شما باشند تا از شما حمایت عاطفی کنند، اما تنها فردی که باید از او مشاوره حقوقی بگیرید یک وکیل واجد شرایط است.از گوش دادن به دوستان یا خانواده که به شما می گویند چه اتفاقی خواهد افتاد، خودداری کنید، زیرا آنها دانش یا تجربه ای را که وکیل طلاق دارد، ندارند.

وکیل خانواده کرمان

همه کارها را خودتان انجام دهید

فرآیند طلاق می تواند پیچیده و چالش برانگیز باشد و از این رو خودتان به تنهایی نمی توانید کاری را به شیوه صحیح و نتیجه بخش پیش ببرید.اکثر زوج ها به مشاوره حقوقی و متخصص نیاز دارند تا بدانند چگونه روند را طی کنند و بر نتیجه دلخواه خود پیروز شوند.اگر می‌خواهید درباره طلاق و نحوه جلوگیری از اشتباهات رایج در طلاق یا سایر مسائل مربوط به قانون خانواده راهنمایی دریافت کنید، لطفاً با ما تماس بگیرید تا با بهترین وکیل خانواده صحبت کنید.

وکیل طلاق

تصمیم گیری بر اساس احساسات

اغلب اوقات، زوج هایی که در شرف طلاق هستند، در مورد مسائل مهم زندگی و حقوقی، احساسی تصمیم می گیرند.احساسات شدید در طول طلاق طبیعی است، اما تسلیم شدن در برابر احساسات می تواند باعث شود برای چیزهایی که واقعاً نمی خواهید یا به آنها نیاز ندارید بجنگید.احساسات شدید در دادگاه و در طول مذاکرات طلاق، می تواند تفکر منطقی را منحرف کند.در این زمان شما باید دقیق و منطقی باشید و احساسات خود را کنترل کنید.

مخفی کردن دارایی ها، اطلاعات یا اسناد

اگر در حال طلاق هستید باید اطلاعات مالی کامل و دقیق را به طرف مقابل ارائه دهید.عدم انجام این کار می تواند هزینه های قابل توجهی در دادگاه داشته باشد و در دراز مدت هزینه بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.

سخن نهایی

حتی در بهترین شرایط، فرآیند طلاق آسان نیست.اگر با احتیاط پیش بروید، می توانید از برخی اشتباهات که می تواند باعث اتلاف وقت، افزایش استرس و هزینه زیادی شود، اجتناب کنید.آماده کردن خود برای جلوگیری از این اشتباهات، بخش مهمی از برنامه ریزی فرآیند طلاق است.از تصمیم گیری های عجولانه و با اطلاعات ناقص، اجتناب کنید.

هیچ طلاقی آسان نیست، اما یک وکیل طلاق واجد شرایط می تواند به شما کمک کند تا از اشتباهات طلاق مورد بحث در اینجا جلوگیری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.